donderdag 6 november 2008

WAAR LIGGEN DE KANSEN VOOR MIJN BEDRIJF IN SERVIE? (Individuele matchmaking/zakelijke reis van 4 dagen)

Hoe komt het dat sommige Nederlandse ondernemers succesvol zijn op de Balkan en anderen niet? Wat is hun geheim?

Iedere keer weer blijkt dat succesvolle ondernemers in de Balkan niet degenen zijn met het meeste vakmanschap of talent. Het zijn degenen die deze markt en cultuur goed kennen, over de juiste vaardigheden en een betrouwbaar netwerk beschikken. Ze investeren in kennis en relaties en blijven permanent leren hoe ze het beter kunnen doen. Daarin worden ze vaak begeleid door een firma zoals SERMAYA.

Maar niet alleen goede begeleiding is nodig. Succesvolle ondernemers omgeven zich met mensen die hen kunnen prikkelen en motiveren. Alleen is maar alleen. We hebben elkaar nodig om er iets van te maken!

Tijdens een INDIVIDUELE matchmaking/zakelijke reis in Servië van 4 dagen krijgt u de gelegenheid om gebruik te maken van een deskundige ondersteuning en inspirerende aanpak om van toetreding tot de Servishe markt iets bijzonders te maken. U krijgt de kans om in contact te komen met succesvolle bedrijven in de regio met wie u ervaringen en kennis kunt delen. Wellicht gaat u daarmee langdurige samenwerkingsverbanden aan!

Heeft u interesse in deze markt of vindt u dat u nog succesvoller in de regio kunt ondernemen? Indien ja, bied ik u mijn ondersteuning en begeleiding aan bij een INDIVIDUELE matchmaking/zakelijke reis 'Waar liggen de kansen voor mijn bedrijf in Servië?'.

Ik kan de onderstaande activiteiten voor u verzorgen:
· gratis intakegesprek met u voeren,
· informatie verzamelen over de potentiële zakenpartners in de regio (n.a.v. de door u vastgestelde marketing strategie),
· contacten leggen met potentiële zakenpartners en afspraken maken,
· voorbereiden portfolio van alle bedrijven waar we op gesprek gaan,
· stap voor stap onze reis naar Servië doornemen,
· tips en trucs aangeven om succesvol gesprekken te voeren,
· persoonlijke ondersteuning bieden bij matchmaking gesprekken,
· gratis evaluatiegesprek met u voeren, na terugkomst.

Ik bied u mijn werkzaamheden voor een zeer aantrekkelijke prijs aan, van € 6.600 excl. BTW. Reis- en verblijfskosten zijn in deze prijs niet inbegrepen. Wel bestaat de mogelijkheid om een hotel en chauffeur te reserveren, de betaling daarvan zal door u zelf in de regio geschieden.

Heb ik uw interesse gewekt? Bel naar 06-26582695 of mail via info@sermaya.nl voor het maken van een afspraak voor een intake. Ik sta u graag te woord! Als u direct reageert, kan ik meteen voor u aan de slag. In het voorjaar al kunnen wij gezamenlijk de kansen grijpen voor uw onderneming in Servië!

www.sermaya.nl/maatchmaking

Geen opmerkingen: