donderdag 18 december 2008

Workshop: "Kenmerken van de Servische cultuur en 20 manieren hoe ermee om te gaan"

Uw bedrijf heeft reeds ervaringen opgedaan met het opzetten en aansturen van lokale productie, distributie- en/of verkoopvestigingen, of heeft serieuze plannen op dit vlak. U heeft vast ervaren dat de Servische werkwijzen en managementprocessen een eigen dynamiek kennen en zich niet eenvoudig laten sturen.

Heeft uw de behoefte om de achtergronden van deze werkelijkheid beter te doorgronden? Wilt u de kenmerken van de Servische cultuur bespreken met mensen die vergelijkbare ervaringen hebben? Bent u op zoek naar een mogelijke andere (management)aanpak voor uw lokale activiteiten in Servië?

Op dinsdag, 31 maart organiseer ik een praktijk gerichte workshop. Vanuit mijn expertise als Balkan deskundige geef ik antwoord op uw vragen, zodat u zélf beter met de Servische cultuur om kunt gaan en succesvol op de Balkan kunt ondernemen. Ik geef tevens gerichte feed-back op uw eigen ervaringen.

Meedoen aan deze workshop, kan u het volgende opleveren:

- De voorkennis over kenmerken van de Servische cultuur;
- Onthullende inzichten over welk gedrag van Serviërs je wél en níet kunt veranderen, zodat je geen energie stopt in dingen die je toch niet kunt veranderen;
- De factor 'cultuur' in bedrijfsprocessen begrijpen;
- 20 manieren hoe met de Servische (bedrijfs)cultuur om te gaan, zodat u uw lokale vestigingen effectief aan kunt sturen en leren met praktische uitdagingen om te gaan;
- Een geweldige energiestoot om uw lokale vestiging succesvol te maken.

Voorafgaand aan de workshop zal er een inventarisatie van uw persoonlijke ervaringen en vragen ten aanzien van het werken in Servië plaatsvinden. U ontvangt dan een digitaal intakeformulier waarop u uw vragen kunt aangeven. Op die manier stel ik een maatwerkworkshop samen waarin ook uw vragen worden beantwoord.

Wilt u ook meer weten over de kenmerken van de Servische cultuur en 20 manieren hoe ermee om te gaan? Meldt u zich dan aan door een e-mail te sturen naar info@sermaya.nl. Ik zie uit naar uw aanmelding. Als u zich voor 31 januari aanmeldt, krijgt u ook nog een fikse korting.

- Datum workshop: 31 maart, van 13.00 tot 17.00 uur
- Locatie: Den Haag
- Kosten: EUR 300,00, excl. btw
- Extra voordeel:als u zich vóór 31 januari aanmeldt, krijgt u EUR 30,00 korting
- Einddatum aanmelding: 15 februari

Heeft u nog vragen of wilt u meer informatie? Aarzel dan niet me te bellen (06-25652695) of te mailen (info@sermaya.nl). Ik sta u graag te woord!

Geen opmerkingen: