dinsdag 17 november 2009

Speciale aanbieding!

Het is al twee jaar geleden dat ik mijn eerste nieuwsbrief heb verstuurd. Voor mij een mooie gelegenheid om een speciale aanbieding te doen.

Daarom heb ik het volgende – redelijk spectaculaire - aanbod bedacht: u krijgt maar liefst 25% korting op een aantal van mijn producten:

Advies één-op-één
Actief werken aan uw businessplan in 5 adviesgesprekken
Waar liggen de kansen voor mijn bedrijf in Servië

Deze aanbieding is geldig tot en met 31 december! Vanaf januari 2010 betaalt u de volle prijs.

Meld direct aan en profiteer van deze unieke kans! Ik zie er zeer naar uit om met u aan het werk te gaan en wens u alvast alle succes toe met zakendoen in de Balkan.

Met vriendelijke groet,
Marina Milenkovic

Website: www.sermaya.nl
Weblog: sermaya.blogspot.com
E-mail: info@sermaya.nl
Mobiel: 06-26582695

Geen opmerkingen: